Goede resultaten van de tevredenheidscampagne


21 januari 2025

Bij Foyer houden we graag steeds de vinger aan de pols. Daarom vroegen we aan verschillende partners hun mening over de werking van Foyer via een tevredenheidscampagne. Van een vierde van de partners kregen we een antwoord, hieronder vindt u een kleine samenvatting van de resultaten.

De vragen waren vooral gericht op de werking van Foyer. Zo wilden we nagaan in welke mate onze partners nog tevreden zijn van de samenwerking, of onze doelen nog relevant zijn en of we op dit moment nog geen antwoord bieden op bepaalde problematieken.

Over het algemeen kwam uit de enquête dat onze partners tevreden zijn met de samenwerking en die graag blijven verzetten

“Fijne, goede communicatie met Patrizia”

“Personnes compétentes et sympathiques, réagissent rapidement aux demandes”

“De samenwerking verloopt vlot. Ik kan vlot een nieuwe afspraak inplannen en wordt steeds vriendelijk onthaald.”

Daarnaast zijn onze partners ervan overtuigd dat de werking van Foyer waardevol is.

Le travail répond aux problématiques de terrain

Zonder ICB-er zou ik nooit dezelfde hulpverlening kunnen bieden. De ICB-ers kennen niet alleen de taal, maar ook de cultuur. Ze kunnen dingen duiden, zowel naar mij toe als naar de cliënten en hun netwerk. Ze zijn van ontschatbare waarde!

Buiten een eventuele uitbreiding van het taalaanbod (wat helaas niet evident is) waarin onze diensten zouden tussenkomen, zagen onze partners geen gaten in de werking van Foyer.

We zijn heel blij dat we met onze werking andere partners kunnen helpen en ondersteunen en zullen ons bij Foyer steeds blijven inzetten voor een inclusieve maatschappij!

Terug